środa, 8 lutego 2023

Walentynka dla Niego / Valentine Card For Him

A dzisiaj męska wersja kartki walentynkowej, którą przygotowałam na mój dzisiejszy post dla Agaterii - bez kwiatów, za to z lekkim przymrużeniem...oka ;-))

Today I bring you a masculine Valentine card that I created for my today's post for Agateria - without flowers, but with a pinch of humour, you see ;-))

 

Kiedy zobaczyłam tę foremkę, od razu pomyślałam o zestawie stempli z cytatem z "Małego Księcia"  - czyż ten motyw serca nie jest dosłownym jego przedstawieniem? :-) Serce potuszowałam, pokryłam oko Glossy Accents i umieściłam serce na kraftowym panelu z dodatkiem metalowych ozdób. Embossowany cytat umieściłam w dolnej części kartki:

When I saw this mold I immediately thought of the "Little Prince" stamp set - doesn't that heart literally presents the quotation? :-) I inked the heart, covered the eye with Glossy Accents and placed it upon the kraft background adding some metal embellishments. Then I stamped and embossed the quotation in the lower part of the card:




 

Zajrzyjcie na bloga Agaterii po listę produktów firmowych. Miłego dnia!

Visit the Agateria blog for a list of the company products. Have a nice day!

Brak komentarzy: