poniedziałek, 27 lutego 2023

Dużo szczęścia i słodyczy / Sweet Wishes Card

Skoro wyjęłam już kolekcję Chocolate Kiss do przygotowania tegorocznych walentynek, nie mogłam się oprzeć, żeby nie zrobić jeszcze jednej kartki - dla wielbiciela słodyczy :-)

As I already had the Chocolate Kiss taken out to make Valentine cards, I couldn't resist the urge to make another card - for a sweet tooth :-)


Z bloczka uzupełniającego kolekcji wycięłam serwetkę na tło i różne słodycze, które następnie ułożyłam warstwowo i ozdobiłam glossy accents, perełkami w płynie, brokatem i emaliowymi kropelkami. 

I cut out a doily and various sweets from the add-on pad and then layered them and decorated with glossy accents, liquid pearls, glitter and enamel dots.


Na koniec dodałam stemplowany napis od Lemonade i mini pomponiki:

I finished the card off with the stamped sentiment by Lemonade and mini pom-poms:


Miłego, słodkiego dnia :-)

Have a nice sweet day :-)

2 komentarze:

Ludkasz pisze...

Śliczna :)

Oliwiaen pisze...

Dziękuję Ludeczko!