środa, 12 kwietnia 2023

Kartki dla maluszków / Welcome Baby Cards

Na mój dzisiejszy post dla Agaterii przygotowałam zestaw kartek dla maluszków, bo oprócz Wielkanocy wiosna kojarzy mi się najbardziej z nowym życiem :-)

For my today's post for Agateria I created a set of baby welcome cards, as for me the spring, apart from Easter, is mostly associated with new life :-)

Podobnie jak moje poprzednie maluszkowe kartki, te również powstały z Mintayowej kolekcji Little One i są tradycyjnie różowo-błękitne, ale ponieważ te kolory są różnie przypisywane do płci w różnych reginach naszego kraju, tym razem tak dobrałam dodatki, by kartki mogły być zarówno dla chłopca jak i dziewczynki. 

Like my previous baby cards, these are also made using the Little One collection by Mintay and are traditionally pink and blue, but as the colours are variously assigned to sexes depending on the region of our country, I selected the images so that each card can be given to a boy or a girl.

 



Najpierw na papierach tła naniosłam wzór z masek perłową pastą, a następnie ułożyłam kompozycje wyciętych motywów dziecięcych z dodatkiem tych stemplowanych i kolorowanych tuszami :-) Całości dopełniają delikatne przezroczyste cekiny:

First I applied stencil patterns to the background papers using pearlescent paste and then arranged the clusters of cut-out baby images and stamped and coloured ones :-) I also added some delicate transparent sequins:





Kartki są oczywiście przestrzenne (nie pamiętam, żebym kiedykolwiek zrobiła taką całkiem płaską kartkę! :-)), ale swobodnie zmieszczą się do koperty:

The cards are dimensional of course (I can't remember whether I've ever made a totally flat one :-)), but still easily go into envelopes:



Na blogu Agaterii znajdziecie listę produktów firmowych. Miłego dnia!

Visit the Agateria blog for a list of the company products. Have a nice day!

Brak komentarzy: