środa, 21 czerwca 2023

Dla Taty / For Dad

Jako, że wkrótce świętować będziemy Dzień Ojca, na mój dzisiejszy post dla Agaterii przygotowałam kartkę dla taty w stylu steampunk:

As we are soon to celebrate Father's Day, I created this steampunk card for dad for my today's DT post for Agateria:


Na wytłaczanym kartonie tła naniosłam wzór pisma za pomocą maski i pasty, a po wyschnięciu umieściłam motywy wycięte z papieru oraz kilka zębatek, które embossowałam czarnym i rdzawym brokatowym pudrem. 

Upon a folder-embossed background I applied a handwriting pattern using a stencil and modeling paste. When the bacgkround was dry, I added a cluster of cut-out paper images and a couple of chipbard gears that I embossed with black and rust glitter powders.

Embossowałam również wycięty z tekturki misterny napis:

I also embossed the filigree chipboard sentiment:

Kartka jest warstwowa, ale bez problemu zmieści się w kopercie na wypadek, gdyby nie można było wręczyć jej osobiście:

The card is layered, but will easily go into an envelope in case you couldn't give it personally:

 

Na Agateriowym blogu znajdziecie listę firmowych produktów. Miłego dnia!

Visit the Agateria blog for a list of company products. Have a nice day!

Brak komentarzy: