środa, 13 września 2023

Jesienne życzenia / Autumn Wishes

Lato niestety już za nami... ale jesień też ma swoje plusy: łagodniejsze temperatury, dłuższe wieczory, plony owoców i warzyw oraz oczywiście - kolory! :-) W tym właśnie klimacie utrzymana jest uniwersalna kartka, jaką przygotowałam na mój dzisiejszy post dla Agaterii:

The summer is sadly gone...but autumn also has some advantages: warm temperatures, longer evenings, fruit and vegetable crops and of course - colours! :-) That's the mood of an all-occasion card I made for my today's post for Agateria:


Najpierw przygotowałam tło kartki: na panelu wielokrotnie odbiłam liście z zestawu stempli i embossowałam je złotym pudrem. Na tle, które oprócz złotego blasku zyskało również delikatną teksturę, ułożyłam tekturkową pergolę, którą embossowałam białym pudrem. Potuszowałam ją niezbyt dokładnie, aby uzyskać nierówną powierzchnię, jakby malowaną farbą :-)

First I prepared the background of the card: I stamped multiple leaves from a stamp set and embossed them with gold ep. Upon the background that now had gold glow as well as a delicate texture I put a chipboard pergola that is embossed with white ep. I inked it roughly to achieve an uneven surface, as if painted with garden paint :-) 



Następnie na kartonie akwarelowym odbiłam motywy z zestawu Owoce jesieni, pokolorowałam je markerami wodnymi i wycięłam, by ułożyć kompozycję na pergoli. Dodałam też stemplowany napis.

Then I stamped a couple of motives from the Owoce jesieni stamp set upon watercolour cardstock, coloured them with water markers and cut out to arrange into a cluster around the pergola. I also added a stamped sentiment.

 

Motywy są ułożone warstwowo, ale ponieważ są płaskie, kartka bez problemu zmieści się w kopercie:

I layered the motives but since they are flat the card easily goes into an envelope:

Listę materiałów znajdziecie na blogu Agaterii. Miłego dnia!

Visit the Agateria blog for a list of supplies. Have a nice day!


 

Brak komentarzy: