poniedziałek, 18 lutego 2013

Kolory wiosny / The Colours of Spring



W sumie forma kartki znana, ale dawno już nie pokazywałam - więc z okazji szaro-burości za oknem trochę wiosennego koloru choć tutaj :-)
As a matter of fact the form is known already, but I haven't shared it for a long time - so because there's so dull outside, let's have some spring colours at least here :-)




Kartka jest mocno przestrzenna, więc ma do kompletu pudełko:
The card is quite dimensional, so I made a matching box:



Miłego poniedziałku!
Have a nice Monday!

20 komentarzy:

elpimpi pisze...

CUDNA!!! Piekne pudełeczko! :-)

Alicja w krainie papieru pisze...

Piękna i radosna kartka :) rozchmurzy pochmurne dni :))pozdrawiam :))

adziamar pisze...

Świetna praca, taka orzeźwiająca.
Pozdrawiam

AgaTa pisze...

Prześliczna kartka :)

wiola_c pisze...

O tak, karteczka zdecydowanie poprawiła mi humor, bo za oknem buro. brrrr
Śliczne, delikatne kolorki, takie lubię. :D

Unknown pisze...

Bardzo wiosenna i pomysłowa.Ja akurat takiej formy jeszcze nie widziałam:)

Sylwia-eR pisze...

Lubię takie śliczne kobiece prace : )

franki.ok pisze...

Zachwycający komplet karteczka z pudełeczkiem...wiosną powiało dziękuję :)

Kreatywny Zakątek (huanita7) pisze...

Pani Wiosna w papierkach zaklęta ;)też niedawno robiłam tego typu kartkę, ale u mnie wiosna dopiero się próbowała przedzierać...i Ciebie już w pełnym rozkwicie :) Pozdrawiam

joyanna pisze...

forma znana ale jak zwykle zachwycająca

Barbara pisze...

Może i znana ale wciąż olśniewająca :)

Chasia pisze...

Bardzo romantyczna praca :)

Margot-craftcorner pisze...

piękna karteczka...cudne kolorki i te wszystkie detale świetnie ze sobą współgrają:)

Bea pisze...

Piękna, pudełeczko mi śliczne okienko!

ibisek pisze...

Przepiękna jest...

weronkaa84 pisze...

Jaka cudowna i w moim ukochanym kolorku:)

Dori pisze...

Piękna karteczka! I pudełeczko :D

Terenia pisze...

Piękna , bardzo poprawia nastrój w tak ponury dzień.
Pozdrawiam serdecznie !!!

mru pisze...

przepiękna :) uwielbiam takie zawijane rogi :)

Unknown pisze...

Śliczna karteczka:)