wtorek, 12 lutego 2013

Bilet z całuskiem / A Ticket With A Kiss


W tym tygodniu Projektantki Craft4You przedstawiają walentynkowe inspiracje - na mój dzisiejszy post przygotowałam kartkę z całuskiem od Raychel - mojej ulubionej postaci Kraftin' Kimmie Stamps:
This week Craft4You Designers present their inspirational creations for the Valentine time. For my today's post I created a card with a kiss from Raychel - my favourite from Kraftin' Kimmie Stamps:

Kartka powstałą na bazie arkusza Chevron z kolekcji Glitz Yours Truly - z drugiej strony ma apetycznie postarzony pożółkły papier, więc całą resztę dopasowałam do tego zestawu kolorystycznego:
The card is made usign the Chevron sheet from the Glitz Yours Truyl collection - the other side features a deliciously aged paper, so I adapted the other elements to this coloru combo:


Raychel jak zwykle pokolorowałam Distressami, dodałam brokatowe detale, i zrobiłam jej brokatowe smoky eyes ;-))
I coloured Raychel, as usually, with Distress inks, added some glitter details and put a smoky eyes make-up with some more glitter ;-))


Kartka jest de facto kieszonką na bilet:
The card is actually a ticket pocket:


Pozostaje tylko zorganizować coś na wieczór i dobrze się bawić :-)
Now you just have to arrange something for the evening and have fun :-)

11 komentarzy:

Avrea pisze...

świetny :)

asia3city pisze...

cudnie pokolorowany stempelek i jaka całuśna...

Sylwia-eR pisze...

Uwielbiam te Twoje karteczki z takimi słodkimi motywami : )

Unknown pisze...

Fantastyczna! Smoky eyes mnie powaliło:D

Margot-craftcorner pisze...

Piękna walentynka...stempelek cudnie pokolorowany:)

Barbara pisze...

świetny ma ten makijaż...śliczna kartka :)

Alicja w krainie papieru pisze...

Super walentynka :))

weronkaa84 pisze...

Świetna:)

Terenia pisze...

Wspaniałej zabawy życzę, bo fajna karteczka już jest :)

Unknown pisze...

przepiękna praca :) bardzo mi się podoba :)

Ludkasz pisze...

Świetna kartka:)
Ale u Ciebie to chyba krasnoludki jakieś pracują:)Kiedy Ty to wszystko robisz?:)
Pozdrawiam:)