sobota, 26 maja 2012

Kieszonkowce / Pocket Cards

Mam nadzieję, że wszystkie Mamy spędzają dzisiaj wspaniały dzień :-) 
A ja mam do pokazania ostatnią w tym temacie kartkę, tym razem dla Scrapgalerii:
I hope all Mums are having a wonderful day :-)
And I have one last card on this occassion, this time for Scrapgaleria:


Wykorzystałam urocze papiery Tilda Gardenparty:
I used charming Tilda Gardenparty papers:



Wewnątrz kieszonki znajduje się kartonik na wpisanie życzeń:
Inside the pocket I put a piece of cardstock to write wishes in:


Kartka jest bardzo prosta do wykonania - na blogu Scrapgalerii znajdziecie również kurs krok po kroku :-)
The card is fantastically simple to make - you'll find a step-by-step tutorial on the Scrapgaleria blog :-)

Tę samą formę wykorzystałam do kieszonkowego wyzwania w Craft4You, tym razem na froncie umieściłam znaną z tej kartki Raychel :-)
I used the same card form to create a sample for Craft4You pocket challenge, but this time I put Raychel on the front, whom you may remember from this card :-)




Jeśli jeszcze nie próbowaliście tej formy, zachęcam :-)
If you haven't tried this card form, I heartily recommend :-)

7 komentarzy:

IWA pisze...

Świetne i bardzo pomysłowe!

Alicja w krainie papieru pisze...

Fantastyczna kartka :)

kobens pisze...

Bardzo lubię taką formę kartki :) Piękne wyszły!

Ajgacia pisze...

cudo...forma super, kiedys sprobuje....juz sie tak nosze czas jakis :->>>

Kasia Udalska pisze...

Świetne są te kieszonkowe karteczki...może kiedyś się odważę... Ale na razie wolę podziwiać Twoje :D :*

mapowska pisze...

Bardzo fajna forma :) I wykonanie super! Będę musiała spróbować :)

Katka pisze...

Śliczne karteczki, szczególnie ta pierwsza z konewką - jest piękna i z humorem :)