wtorek, 11 marca 2014

Na miętowo / In Mint

Gdyby nie scrapowe trendy, nie zauważyłabym tego koloru ;-) Kiedy pojawił się w papierach i dodatkach wielu firm, zauważyłam go także w sklepach odzieżowych, obuwniczych i z dodatkami ;-)) Najbardziej zaś lubię połączenie tej bladej zieleni z szarym - i w tej właśnie kolorystyce utrzymany jest layout na mój dzisiejszy post dla Maja Design.
If it wasn't for scrapbooking trends, I might have overlooked that colour ;-) But when it appeared in papers and embellishments of many producers, I noticed it also in clothes, shoes and accessories ;-)) My most favourite mint combination is the one with grey - and that is the palette for the layout I made for my today's post for Maja Design.


Praca powstała z papierów z kolekcji Vintage Summer Basics. Rozjaśniłam trochę miętowy papier z pomocą maski i gesso, a potem postemplowałam trochę:
I made my LO using the Vintage Summer Basics papers. I lightened the mint paper a bit with a mask and gesso and then stamped a bit:


A potem to już warstwy, warstwy, warstwy...
And then just layers, layers, layers...






...i kwiaty :-)
...and flowers :-)


A tytuł powstał z połączenia kilku stempli:
I made the title by combining several stamps:


A papieru starczyło jeszcze na miętową karteczkę :-)
I used the rest of the paper on this mint card :-)



Jak tam wiosna u Was? U mnie tak pięknie, że nic, tylko iść na spacer :-)
And how's the spring at your places? I'm having the sun perfect for a walk :-)


6 komentarzy:

Ludkasz pisze...

I zeżarło mi komentarz:)
No to jeszcze raz:
Piękny scrap i świetna kartka:) A szal cudnyyy:)

mosia pisze...

śliczne prace.
karteczka jest cudowna!

Chimera pisze...

Śliczne te miętowe prace, w oko wpadł mi scrap, wyszedł pięknie!

Barbara pisze...

Twoje prace są przepiękne ale nie byłabym 100% kobietą ,gdybym nie zwróciła uwagi na te cudne buty!!!

IWA pisze...

Jak ja lubię Twoje scrapy!

Zielonooka pisze...

WOW, kolory cudowne, wspaniały scrap, ciągle mnie nurtuje pytanie, co to za serwetkowy wykrojnik?- podoba mi się :)
Kartka prosta ale bardzo elegancka.
PS ładne masz buciki(taka mała zgrabna stópka :)))