poniedziałek, 19 października 2015

Oswajanie fioletu / Taming Purple

Jak może wiecie, nie przepadam za fioletami. Nie dość, że bardzo trudno je sfotografować, to jeszcze zawsze mam obawy, że dodanie fioletu do pracy będzie się żałobnie kojarzyć. Ale z drugiej strony, najnowsza kolekcja Maja Design, Enjoying Outdoors zawiera dwa odcienie fioletu i nie wydają się one szczególnie smutne ;-) Dlatego postanowiłam oswoić trochę ten fiolet...i tak powstały dwie kartki na mój dzisiejszy post:
As you may already know, I don't really like purples. They are not only so difficult to photograph, but also - I think - might add a sense of grief and sadness to a creation. But on the other hand, Maja Design's latest collection, Enjoying Outdoors, has two shades of purple in its palette and they don't seem particularly sad ;-) And so I decided to tame that purple a bit...and made these two cards for my today's post:


Jedna z kartek pomieści całą moc życzeń ;-)
The first card is for a ton of wishes ;-)


W kompozycji wykorzystałam tagi wycięte z arkusza kart do journalingu:
I used tags I cut out from the journaling cards sheet:


...oraz dodałam kwiaty, button i napis pokryty brokatem:
...and added flowers, a button and chipboard sentiment covered with glitter:


Druga kartka przeznaczona jest na okazję ślubu. Tu miałam najwięcej wątpliwości - czy fiolet, kojarzony z żałobą, da się pogodzić z weselną radością? 
The other card is a wedding one. And I had most doubts here - will the traditionally mourning colour go well with the wedding joy?


W połączeniu z rozjaśniającym beżem i łagodnym różem fiolet zdaje się tracić nieco powagi ;-) 
I think when combined with lightening beige and subtle pink, purple loses some of its seriousness ;-)


Arkusz przeznaczony na życzenia ma piękny wzór, dlatego ozdobiłam go jedynie delikatnym stemplowaniem...
The paper I chose for writing in wishes is already beautifully patterned, so I only added delicate stamping...


...i małe perełki:
...and small pearls:


Jak myślicie? Udało się oswoić fiolet? :-)
And what do you think? Can purple be tamed? :-)

PS. Nie zapomniałam o losowaniu - wyniki pojawią się o 18, zapraszam!
PS. I didn't forget about the drawing - the results for the giveaway will be announced at 6 p.m.

9 komentarzy:

Arleta pisze...

wspaniałości

el pisze...

oj tak ... fiolet w Twoim wydaniu rzucił mnie na kolana .Jest wbrew pozorom bardzo delikatny ale nadaje tonu całej pracy

sklepmiszmaszpapierowy pisze...

Cudnie wyszło Ci z tym fioletem :)

IWA pisze...

Piękne, eleganckie i na pewno wcale nie smutne!

ewinka Nowa pisze...

Piękne ,mnie fiolet nie kojarzy się z żałobą ;-)))

a.le kartka pisze...

Kartki są śliczna, absolutnie nieżałobne:)
Na szczęście są różne odcienie fioletu i można wybrać te mniej przygnębiające ;)

Czary mary pisze...

Oj tak fiolet wygląda tutaj świetnie !

Agnieszka Korman pisze...

Ja tam lubię fiolet, zwłaszcza na Twoich kartkach, które wyglądają bajecznie :)

rosaliaa pisze...

piękne!!!!