czwartek, 29 października 2015

Shabby Vintage Cards - The ScrapBerry's

I ostatnią z nowych kolekcji The ScrapBerry's, z którą miałam przyjemność pracować, to The Romance of Xmas. Niby świąteczna, ale nietypowa ze względu na kolorystykę, w której króluje...fiolet :-) Co jednak z drugiej strony pozwala na wykorzystanie jej w pracach zupełnie nieświątecznych :-) Dlatego przygotowałam dwie kartki, by pokazać te możliwości:
The last of the new ScrapBerry's collections that I had the pleasure to work with is The Romance of Xmas. It's a holiday collection, but quite an original one, as the leading colour is...purple :-) But that on the other hand allows to use the collection for non-Christmas projects too :-) And so I made two cards to present the possibilities:


Kiedy otrzymałam papiery, by przygotować projekty pokazowe, dodatki były jeszcze w produkcji, wiec dobrałam ozdoby z wcześniejszych kolekcji - jak widać, pasują idealnie :-)
When I received the papers to make show samples, the embellishments were still in production so I added embellies from earlier collections - and they matched perfectly :-)




Kartkę świąteczną wykonałam niemal w całości z papierów, wycinając większość ozdób wykrojnikami:
The Christmas card is made almost entirely from papers as I die-cut most of the embellishments:




A wszystkie nowe kolekcje są od kilku dni dostępne również w Polsce :-)
All the new collections hit the Polish stores a couple of days ago :-)

3 komentarze:

artiza pisze...

przepiekne...zachwycają każdym elementem:)

IWA pisze...

Obie cudne!

Ludkasz pisze...

Ale śliczności...powzdychałąm trochę...kocham taki klimat.:)