sobota, 10 października 2015

Świąteczne wspomnienia / Christmas Memories

Już kiedyś umieszczałam fotki z tej sesji w mini-albumie, ale wiecie, zawsze znajdzie się jakaś Babcia domagająca się pamiątki z wnukami ;-)) I chociaż na kartki świąteczne jest dla mnie zdecydowanie za wcześnie (dlatego też zrobiłam tę kartkę ;-)), to jednak Świąteczne Życzenia kuszą bardzo i postanowiłam sprawdzić, jak będą się prezentować w Bożonarodzeniowym klimacie. I tak powstał ten mini albumik na mój post dla Lemoncraft:
I already put those photos in a mini album, but you know, there's always a Grandma demanding her own keepsake with grandkids ;-)) And though it's much too early for me to make Christmas cards (and so I made only this card), the Christmas Greetings collections tempted me to see how it looks in the Christmas climate. And thus I made this mini for my post for Lemoncraft:


Pomysł na nietypowy kształt przyszedł mi do głowy podczas...segregowania dziecięcych książek :-) Od razu przyszła mi na myśl choinkowa bombka:
The idea about this original shape came upon me while...selecting kids' books :-) I immediately thought of a Christmas bauble:


Spodziewając się niejakiej przestrzenności ;-)) rozdzieliłam karty, by je po oklejeniu spiąć kółkiem. Okładkę ozdobiłam wyciętymi tagami, perełkami w płynie, brokatem i sztucznym śniegiem:
Expecting some dimension ;-)) I separated the pages and then bound them again with a book ring. I decorated the cover with cut-out tags, liquid pearls, glitter and artificial snow:


Podobne ozdoby znajdują się też wewnątrz:
Similar embellishments are also inside:






Ażeby Was nie zamęczać nadmiarem zdjęć, zrobiłam kolaż szczegółów :-)
Not to bother you with too many photos, I made these detail collages :-)



Listę podlinkowanych materiałów znajdziecie na blogu Lemoncraft.
Zachęcam Was do udziału w moim candy - kliknijcie w banner na górze strony :-) 
Miłego weekendu!
You can find a linked supply list on the Lemoncraft blog. 
If you'd like to pariticipate in my give-away - just click on the banner at the top :-)
Have a nice weekend!

13 komentarzy:

sklepmiszmaszpapierowy pisze...

Jest przepiękny! :) Tyle się w nim dzieje. Cudo!

beatakraftuje.blogspot.com pisze...

Albumik jest zjawiskowy, a Mikołajowa fotosesja chłopaków genialna! Pięknie, klimatycznie, świątecznie, rodzinnie i cieplutko. Jestem zachwycona i szczerze podziwiam:)

rosaliaa pisze...

jest cudowny! świetna pamiątka dla chłopaków

Edyta pisze...

Super!!! Pięknie wykonany i są w nim fajne zdjęcia :)))

Unknown pisze...

fantastyczny album : )

ewinka Nowa pisze...

Ale piękne maleństwo :-)))

artiza pisze...

niesamowity ...bardzo...ach:)

Anonimowy pisze...

Wow efekt zachwycający :))

tigerlille pisze...

LOVE this book! It is heirloom quality.

IWA pisze...

Cudny jest! A ja porozklejane książeczki oddałam na makulaturę do przedszkola...

eva pisze...

świetne, jak zawsze cudnie dopracowane...

iluszka pisze...

Wow, niesamowicie oryginalny, dopieszczony i z wielkim wyczuciem smaku...

DecoArtMagda pisze...

prześliczne cudo, zachwycające