czwartek, 30 czerwca 2016

Blessing

No i jak zwykle, rzutem na taśmę, ale jest!! Layout do czerwcowej mapki Primy:
Well, at the last moment as always, but here it is! My layout following the June sketch at Prima:


Mapkowe paski ułożyłam z oddartych skrawków kilku papierów i wyciętego borderu różyczek, na które następnie nałożyłam maskę i popsikałam kilkoma mgiełkami, wyznaczając paletę kolorystyczną layoutu:
The stripes from the sketch are represented by torn scraps of papers and a cut-out rose border, on which I applied stencil pattern and spritzed some mists that define the colour palette of my layout:


Pionowe linie designu przedstawiłam również z pomocą metalowych rurek i pasków kryształków:
I also expressed the vertical lines of the design with metal pipes and crystal stripes:



I jeszcze kilka kwiatów - i gotowe:
A couple of flowers - and it was finished:


I tak oto jestem w połowie swojego noworocznego postanowienia, pierwszy raz w życiu jestem tak wytrwała (nie licząc małżeństwa,hahah) ;-))
And here I am, halfway of my New Year's resolution, I'm so persistent for the first time in my life (not counting the marriage, lol) ;-))

Brak komentarzy: