poniedziałek, 17 października 2016

Back To School - Blue Fern Studios

A oto i drugi z październikowych layoutów dla Blue Fern Studios - tym razem temat szkolny :-)
Here's the second October layout I made for Blue Fern Studios - this time it's a school theme :-)


Jak zwykle, tekturki pokryłam pudrami do embossingu (w tym fantastycznym nowym Sand & Sea, którego użyłam na tytułowej tekturce). W tle odbiłam motyw cegiełek, dodałam kwiaty i kilka ozdób. Największym zaś wyzwaniem okazała się paleta kolorystyczna, którą zaadaptowałam do zdjęcia - nie pamiętam, czy kiedykolwiek użyłam tak mocnego pomarańczu i żółci ;-)
As usually, I covered the chippies with embossing powders (including the new fantastic Sand & Sea I used for the title piece). I stamped the bricks pattern in the background, added soem flowers and embellishments. But the greatest challenge was the colour palette I adapted from the photo - I don't remember whether I'd used such bold orange-yellow combo ever before ;-)





Spis użytych materiałów oczywiście znajdziecie na blogu BFS. Zaglądnijcie też jutro :-)
You will find the list of products on the BFS blog, of course. Do pop in tomorrow as well :-)

16 komentarzy:

ScraPinki pisze...

Śliczny. Świetnie zestawione kolory.

IWA pisze...

Oby tak radośnie i energetycznie było do czerwca! :-)

anai.pl pisze...

ha - pomarańcz i żółć to kolory, z którymi sama często mam problem. Ale tak pięknie tu to zgrałaś, a w dodatku tematycznie pasują, bo to w końcu kolory jesieni, że naprawdę - pełen zachwyt :)
Wyszło świetnie :)

Oliwiaen pisze...

Bardzo dziękuję :) Przyznam, że tym bardziej cieszą mnie Wasze słowa, że te kolory to była walka :D

artiza pisze...

Świetne...jak zawsze zachwyca a kompilacja kolorystczna ...obłędna:)

Wiktoria lk pisze...

Wydaje mi się, że właśnie te energetyczne kolory tworzą klimat, rewelacja :)

Justyna pisze...

Pierwszy dzień szkoły-to zżółkłe liście, pomarańcz zachodzącego słońca,to pierwsze zapachy jesieni. Piekny,ciepły LO.

Justyna pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora.
Ann pisze...

Świetne kolory :)

sklepmiszmaszpapierowy pisze...

Maja mistrzyni delikatnych męskich scrapów:)

Craft Meg pisze...

Bomba!! Ten pomarańcz nadaje efektu wooow! Pięknie się wszystko łączy w całość :)

Ewa Kierzek pisze...

U Ciebie zawsze fajnie <3

Oliwiaen pisze...

Bardzo dziękuję za miłe słowa!

karolina jeżak pisze...

Nie wiem, dlaczego - ale scrap od razu skojarzył mi się z Harrym Potterem. ;)
Piękny, nastrojowy, ciepły... Bardzo mi się podoba. :)

Ludkasz pisze...

A i mnie przyszedł na myśl Harry Potter z różdżką:) Świetna praca:)

KWioletta pisze...

Piękne kolory i kompozycja.