wtorek, 18 października 2016

Grateful For You - Blue Fern Studios

I kolej na ostatni z październikowych projektów dla Blue Fern Studios. Podobnie jak dwa poprzednie layouty, tak i ten powstał na tle "tylnej" strony papieru :-)
And now it's turn for the last of my October projects for Blue Fern Studios. Like the previous two, this one was also built upon a "back side" paper background :-)


Głęboka czerwień i damaskowy wzór tego arkusza od razu zwrócił moją uwagę :-) Nie chciałam go zbytnio zasłaniać, dlatego kompozycja jest bardzo oszczędna, jak na mnie to wręcz clean&simple ;-) W tle odbiłam kilka motywów:
That deep red colour and damask pattern of the paper atracted my attention right away :-) I didn't want to cover it too much, so the composition is quite simpple, or even clean&simple as for my style ;-) I stamped some motives in the background:



Zdjęcie umieściłam w przepięknej, delikatnej ramce embossowanej na biało i umieściłam na niej kontrastowy czarny tytuł:
I put my photo in the beautiful delicate frame embossed white and placed a contrastive black title upon it:


Pozostałe ozdoby to kwiaty, koronka, aniołek z masy i ozdobny napis:
The rest of the embellies include flowers, lace, a resin angel and decorative sign:


Dziękuję za wszystkie miłe słowa pozostawione przez Was ostatnio - i życzę miłego dnia!
Thank you so much for all the nice words you've left here recently - have a nice day!

12 komentarzy:

DecoArtMagda pisze...

świetne, kolorki nie chłopięce, a jak fajnie pasują

Oliwiaen pisze...

Dziękuję :) A czemu nie chłopięce? Mnie się wydały całkiem męskie ;-)

Visell pisze...

Podziwiam takie piękne LO :)

vairatka pisze...

Ale fajny, taki hmmm ... dostojny. I elegancki :)
A panowie Ci rosną jak na drożdżach!! :D

Yvette pisze...

Ach te Twoje chłopaki, jacy już duzi... Kawalerowie rosną Ci na schwał! Piękny scrap, elegancki.


Pozdrawiam, Ewa

Jadwiga pisze...

Kolejny wspaniały LO

Oliwiaen pisze...

Bardzo dziękuję! Ano rosną, co zrobić... za rok już nie będzie dzieci, sami nastolatkowie... ;-)

ScraPinki pisze...

Piękna praca.

Martyna Siekirka pisze...

A mnie zauroczyła tekturka, pięknie ozdobiła Twoją pracę.

mag pisze...

Piękny LO. Już chyba kiedyś pisałam, że Twoi chłopcy są tak charakterystyczni, że jak szukam inspiracji w sieci to już po miniaturowych wiem, które prace są Twoje 😊

izachica111 pisze...

Oszczędnie ale ze smakiem - wszystkiego w sam raz -śliczny scrap.

KWioletta pisze...

Świetne energetyczne LO