sobota, 22 września 2018

Leśny ślub / Forest Wedding Card

Dzisiaj mam dla Was kartkę ślubną z przymrużeniem oka ;-)
Today I have a humorous wedding card to share ;-)


W związku z nazwiskiem Państwa Młodych powstała kartka w leśnej scenerii :-) Z kartonów w różnych odcieniach zieleni wycięłam trawę, rośliny i sosnowe gałęzie zwisające nad parą grzybków (Grzybków? ;-)), które namalowałam Distressami. 
The humour comes from the fact that the couple's name means "mushroom" in Polish, so the card was supposed to represent forest life :-) I die cut the greens from pieces of cardstock of various shades of green, and arranged the scene around the pair of mushrooms that I hand-painted with Distress inks.



Na jednej z gałęzi zawiesiłam tabliczkę z nazwiskiem:
I hung the name plate on one of the branches:



Kartkę umieściłam w ozdobionym pudełku Latarni Morskiej:
I placed the card in the decorated box by Latarnia Morska:


Jestem bardzo ciekawa reakcji nowożeńców :-) A Wam jak się podoba?
I'm really curious what was the newlyweds' reaction :-) And how do you like it?

3 komentarze:

a.le kartka pisze...

Ppdoba sie i to bardzo! Spersonalizowana, oryginalana, jedyna ;))

Aneta pisze...

Wow! Bardzo jesienna! I podoba mi się, że nie jest taka oczywista na tę okazję. :-)

rosaliaa pisze...

Piękny pomysł na prezent