wtorek, 16 października 2018

A Moment In Life

Pamiętam, że w podstawówce miałam wrażenie, że czas się niemiłosiernie wlecze, że upragniona dorosłość ciągle jest tak odległa, nie mogłam się doczekać ukończenia szkoły, skończenia osiemnastki - choć równocześnie trzydziestka była synonimem zgrzybiałej starości ;-) I dopiero po latach zaczęłam tęsknić za czasem, który odszedł zbyt szybko, był tylko chwilą... W duchu tej refleksji powstał layout na mój dzisiejszy post dla Scrapki.pl:
I remember that in primary school I always thought the time just maliciously drags on, the desired adulthood was still so long ahead, I couldn't wait to finish school, to be eighteen - though at the same time being thirty equaled to being a decrepit old man ;-) And only now I sincerely miss the times that passed too quickly, was just a moment in life.... And inspired by that reflection I made this layout for my today's post for Scrapki.pl:


Oprawiłam zdjęcie ze ślubowania pierwszoklasisty mojego syna, które było przecież chwilę temu, jakby wczoraj - a on za rok kończy podstawówkę! Dzisiaj podobnie wydaje mu się, że nigdy nie dorośnie, a ja już wiem, że to tylko chwilka, moment... Kolekcja Dear Diary od Mintay Papers nadaje się do tego klimatu wprost idealnie :-)
I scrapbooked a photo of my younger son taking his first class oath which was like yesterday and he's graduating next year! And today he also thinks he would never grow up and I already know it will be in just a moment... The Dear Diary collection by Mintay Papers is just perfect for that mood :-)





Wszystkie materiały znajdziecie podlinkowane na Scrapkowym blogu.
Visit the Scrapki blog and find all the linked supplies.

Miłego dnia :-)
Have a nice day :-)

Brak komentarzy: