niedziela, 11 listopada 2018

Ślubne gołąbki / Wedding Doves

Sezon ślubny już właściwie się skończył, ale zanim na dobre wpadnę w świąteczne klimaty, pokażę Wam jeszcze kilka ślubnych prac tego sezonu. Oto kartka, jaką przygotowałam na mój post dla Maja Design:
The wedding season is actually over, but before I dive entirely into the Christmas mood, let me share a couple of wedding projects for this season. And here's a card I made for my post for Maja Design:



Jako tłą użyłam niemal gładkich papierów, by zbalansować bogatą kompozycję kwiatów i dodatków, w której umieściłam również papierowe słomki i elementy z masy plastycznej:
For the background I used almost plain papers to balance the flower-embellishment cluster that includes paper straws and art clay elements:



Kartka jest mocno przestrzenna, dlatego dodałam jej Latarniowe pudełko ozdobione taśmą washi z idealnie pasującym wzorem :-)
The card turned out pretty dimensional, so I added a Latarnia card box decorated with washi tape with a perfectly matching pattern :-)


Spis materiałów znajdziecie na blogu MD, a tymczasem życzę Wam udanego Święta Niepodległości!
Visit the MD blog for a list of supplies. 
Happy Independence Day for my Polish friends!

Brak komentarzy: