czwartek, 8 listopada 2018

Pals - My Creative Scrapbook

I pora na ostatni layout z listopadowego kitu Limited Edition od My Creative Scrapbook, z piękną kolekcją Primy, Georgia Blues:
And the time has come to share the last layout I made using the November Limited Edition kit from My Creative Scrapbook, featuring the beautiful Prima collection, Georgia Blues:


Ponownie na tło wybrałam papier bez wzorów, jedynie z delikatnymi postarzeniami. Dodałam gwiezdny wzór z pomocą maski i brokatowej pasty oraz ułożyłam schemat kompozycji z tekturowych rameczek. Podkreśliłam niektóre linie kuleczkami i dodałam kilka kwiatów i naklejek. 
Again I chose an almost blank paper for my background, with just subtle distressing. I added the stars pattern using the kit stencil and glitter paste, then arranged a composition of chipboard frames to mat the photos. I accented some of the lines with golden mini balls and added a couple of flowers and stickers:






To był ostatni layout, ale przecież oczywiście zostało mi trochę resztek ;-)
That was the last layout, but of course I was left with some bits and scraps ;-)

2 komentarze:

Chimera pisze...

Przepiękny, taki lekki, bardzo mi się podobają te gwiazdki, pasują tu idealnie :)

Oliwiaen pisze...

Dziękuję bardzo za te przemiłe słowa :)