czwartek, 15 listopada 2018

Gościnnie dla ScrapAndMe / ScrapAndMe Guest Designer

Po raz kolejny miałam przyjemność gościć na blogu ScrapAndMe - tym razem przygotowałam urodzinową kartkę z laleczką z wykrojnika:
I was invited again to guest design for ScrapAndMe - this time I created a birthday card with a die-cut doll:


Kartka w całości powstała z papierów Lemoncraft, głównie z kolekcji Yesterday. Okrągły stempel z napisem embossowałam złotym pudrem i umieściłam w ramce-wianuszku z Agateriowego wykrojnika. Dodałam też button, kilka kwiatuszków i border z brokatowej taśmy washi i perełek:
I made the card using Lemoncraft papers, mostly from the Yesterday collection. I embossed the stamped sentiment with gold ep and placed it inside a wreath frame die cut with an Agateria die. I also added a button, some ini flowers and a border made of glitter washi tape and pearls:




Kartka jest uniwersalna, ale można ją łatwo spersonalizować, umieszczając w kółku cyferkę bądź imię:
The card is universal now, but can be easily personalized by placing a digit or name inside the sentiment circle:


Linki do produktów znajdziecie na blogu ScrapAndMe. 
Miłego dnia!
Visit the ScrapAndMe blog for supply links.
Have a nice day!

2 komentarze:

Chimera pisze...

Przesłodka jest, a połączenie kolorów bardzo urocze :)

Ewelina Nowak pisze...

przepiękne prace :) pozdrawiam