piątek, 24 maja 2019

Kartki na Dzień Matki / Mother's Day Cards

Dzień Matki już za dwa dni, pora więc pokazać kartki, jakie przygotowałam z tej okazji. 
Mother's Day comes in two days, time  to share cards I made for the occasion.


Kartki pokazałam również w moim dzisiejszym poście dla Maja Design, ponieważ powstały z papierów z najnowszej kolekcji Denim & Girls. Piękna kolekcja, niektórymi motywami nawiązująca do swojego męskiego poprzednika, Denim & Friends :-) Jeden z arkuszy zawiera grafiki, które są wiodącym motywem moich kartek:
I've also shared these cards in my DT post for Maja Design, as they are made using the latest MD collection, Denim & Girls. It's a beautiful feminine collection with some motives relating to its masculine predecessor, Denim & Friends :-) One of the papers features images that are the main motives in my cards:


Na jednej z kartek odbiłam Lemonadowy napis bezpośrednio na grafice i embossowałam go złotym pudrem. Dodałam mini różyczki i tekturowy zawijas:
I stamped the Lemonade sentiment directly onto the image and embossed it with golden ep. Then I added some mini roses and a chipboard filigree:




Na drugiej kartce powtórzyłam w tle motyw koronek i jeansu z grafiki. Dodałam serduszko z masy wypełnione różyczkami, a detale podkreśliłam brokatem:
In the other card I repeated the laces and jeans motive from the image in the background. I added an art clay heart filled with mini roses and accented the details with glitter:



Szczegółowy spis materiałów znajdziecie, oczywiście, na blogu MD.
Miłego dnia!
Visit the MD blog for a full list of supplies.
Have a nice day!

Brak komentarzy: