wtorek, 28 maja 2019

Ślub w dziczy / Wilderness Wedding

Tytuł trochę z przymrużeniem oka - bo ślubna kartka powstała z najnowszej kolekcji Mintay Papers, Wilderness. Kolekcja mało ślubna, właściwie to zupełnie nie, ale jak się chce, to można, prawda? :-))
The title is with a pinch of salt - the wedding card I'm sharing is made using Mintay Papers latest collection, Wilderness. The collection is not exactly a wedding one, not at all to be precise - but where's a will there's a way, right? ;-))


Przy balonach był napis "camping", to trzeba było zakryć ;-) Balony zyskały blasku dzięki brokatowi, dodałam też przestrzenne kwiatuszki do tych nadrukowanych:
There was a "camping" word between the balloons, had to cover it ;-) And glitter added some glam to the balloons, I also added sweetheart flowers to the printed ones:


Tekturkowy napis embossowałam własną mieszanką pudrów Blue Fern Studios, by uzyskać połyskliwą jasną miętę:
I embossed the chipboard sentiment with a custom mix of Blue Fern Studios eps to get a sparkling light mint:


Jedyną w kolekcji grafikę kwiatową wycięłam i dodałam do kompozycji kwiatów przestrzennych. Może uda się Wam również dostrzeć gipiurową koronkę, która biegnie wzdłuż całej kartki :-D
I added the only flower image in the collection to my flower cluster. You might also be able to spot guipure lace that runs across the card :-D 


Całość jest dość przestrzenna, ozdobiłam więc do kompletu pudełko Latarni Morskiej:
The card turned out pretty dimensional, so I decorated a Latarnia Morska box to make a set:


Miłego dnia!
Have a nice day!

Brak komentarzy: