środa, 7 sierpnia 2019

Cherished - My Creative Scrapbook

Trzeci z kolei layout z sierpniowego kitu Limited Edition od My Creative Scrapbook przedstawia moich chłopaków w wersji różowej ;-)) 
The third layout of the August Limited Edition kit from My Creative Scrapbook presents my boys in the pink version ;-))


Tutaj również użyłam wzoru z maski, który wyłania się spod warstwy górnego papieru. Die-cuty, naklejki i kwiaty tworzą kompozycję wokół zdjęcia. Cekiny nawiązują do metalicznych motywów na papierowych ozdobach.
Here I also used the stencil pattern that peeks from beneath the upper paper layer. Die-cuts, chipboard stickers and flowers surround the photo. Sequins refer to metallic accents of the paper embellishments:





A jutro będziecie mogli obejrzeć ostatni layout w tej serii.
Miłego dnia!
Tomorrow you'll get to see the last layout of the series.
Have a nice day!

1 komentarz:

Chimera pisze...

Świetny jest, bardzo fajnie go skomponowałaś :)