niedziela, 25 sierpnia 2019

Ślubne serduszka / Wedding Hearts

Na mój kolejny post dla Maja Design przygotowałam dwie ślubne kartki - wszak sezon ślubny jeszcze trwa i dobrze mieć mały zapas pod ręką. Tym razem motywem przewodnim jest serce ;-)
For my DT post for Maja Design I created two wedding cards - the wedding season is on after all and it's good to have a small stash in stock ;-) This time the main motif is the heart ;-)


Na neutralnym tle naniosłam wzór kwiatowego serca z maski, a następnie wypełniłam je kwiatami. Kompozycję uzupełniłam akrylowymi serduszkami i gazą, a na szczycie umieściłam embossowany napis:
Upon the neutral background I applied a flowery heart pattern with a stencil and then filled it with dimensional flowers. I completed the cluster with acrylic hearts and cheesecloth and placed an embossed sentiment on top:





Kompozycja jest bardzo prosta, dzięki czemu łatwo ją powtórzyć w dowolnej kolorystyce - ja wybrałam łososiowy i turkus, a to z powodu dwóch arkuszy z kolekcji Denim&Friends i Denim&Girls, których wzory w tych właśnie kolorach idealnie współgrają z sercem z maski:
I kept the design very simple so that I could easily recreate it in any colour scheme - this time I went for salmon pink and turqouise because I selected two patterned papers from the Denim&Friends and Denim&Girls collections which patterns perfectly correspond to the stencil pattern:




Kartki są mocno przestrzenne, dlatego najlepiej umieścić je w pudełkach - u mnie Latarniowe:
The cards turned out pretty dimensional so it's best to put them in boxes - I used the Latarnia ones:


Miłego dnia!
Have a nice day!

1 komentarz:

Anna Zaprzelska pisze...

Są przepiękne! Tal sobie właśnie uświadomiłam - kwiaty robią chyba 80% procent całej roboty na kartce prawda? Ja uwielbiam kwiaty i ukwiecać nimi swoje kartki :-D Dziękuję za przemiłe odwiedziny :*