poniedziałek, 2 września 2019

Buddies

Po wakacyjnej przerwie ruszył ponownie cykl miesięcznych wyzwań z paletą w Maja Design. We wrześniu, jak na początek jesieni przystało, paleta wypełniona jest neutralnymi brązami i zgaszoną zielenią. Oto mój layout w tych barwach:
After the summer break our Moodboard challenges at Maja Design's are back. In September, appropriately for the beginning of autumn, the colour palette is filled with neutral browns and muted green. And here's my sample layout:


Layout jest w sumie dość prosty: tło pod zdjęciem ozdobiłam wzorem z maski i dodałam mnóstwo bannerków z różnych papierów. Dodałam niewielką kompozycję kwiatową i tytuł ze złotych literek:
The layout is actually quite simple: I applied a stencil pattern upon the background and added lots of banners die-cut from various papers. I added a small flower cluster and a title arranged with gold metallic stickers:





Zachęcam do udziału w wyzwaniu - a na blogu MD znajdziecie więcej inspiracji od moich koleżanek z DT :-)
Miłego dnia!
Do join in the fun - and visit the MD blog for more inspiration from my DT friends :-)
Have a nice day!

3 komentarze:

mosia pisze...

Piękny layout Maju <3
Jak zawsze podziwiam u Ciebie umiejętność dodawania kwiatków do prac z już tak dużymi chłopakami :-)

Oliwiaen pisze...

Dziękuję Gosiu :-) A, jakoś tak nie zastanawiam się nad tym, pasują mi do koncepcji, to dodaję ;-))

Chimera pisze...

Świetny jest, fajnie go skomponowałaś :)