wtorek, 24 września 2019

Coś dla chłopaków / For the Boys

Jako, że zbliża się Dzień Chłopaka, postanowiłam na mój dzisiejszy post dla Maja Design przygotować kartki z tej okazji.
As the Boy's Day is approaching, I decided to make some cards for the occasion and share them in my today's post for Maja Design:


Bycie jedyną kobietą w domu nie pomaga bynajmniej w tworzeniu męskich prac. Nadal jest to trudne, sto razy zmieniam papiery i dodatki i często odrywam przyklejone elementy, bo "to jednak nie to". Dlatego bardzo sobie cenię kolekcje, które choć trochę ten ból łagodzą ;-)) i dlatego Denim&Friends to jedna z moich najulubieńszych kolekcji ever! Tutaj dodatkowo zainspirował mnie arkusz Snapshots, gdzie nie widać twarzy, skojarzyłam go z wykrojnikami Marianne Design i tak powstały dwie karteczki.
Being the only woman in the house doesn't make me any smarter when it comes to making masculine projects. It's still difficult, I change papers and embellishments a hundred times and often rip off fixed elements because "it's not that". And therefore I really appreciate papers that even slightly ease the pain ;-)) and therefore the Denim&Friends collection is one of my favourite sets ever! This time I was double-inspired by the Snapshots sheet in which you can't see the faces, I then thought of Marianne Design dies and thus the two cards.

Jedna bardziej elegancka:
One more elegant:




...a druga bardziej na luzie, dla nastolatka:
...the other more casual, for a teenager:




Spis materiałów znajdziecie na blogu MD.
A jak tam u Was z męskimi projektami? Lubicie? Robicie?
Miłego dnia!
Visit the MD blog for a list of supplies.
And what do you think of masculine projects? Do you like them? Do you make them?
Have a nice day!

5 komentarzy:

Chimera pisze...

Obie są naprawdę świetne!
Ja nigdy nie lubiłam męskich prac, jak miałam stworzyć coś dla jakiegoś pana, to robiło mi się słabo. Na szczęście już mi przeszło i męskich klimatów się nie boję!

Oliwiaen pisze...

Dziękuję :) To nawet nie jest kwestia strachu, tylko raczej milion pytań :D Z kwiatami czy bez? Dać brokat, czy to jednak niemęskie? Prosto czy na bogato? Koszmar, haha :D

Matilde pisze...

Obydwie świetne!!!

Craftfanka pisze...

Ale SUPER!!!

mosia pisze...

Superowe!