piątek, 8 listopada 2019

Jolly - My Creative Scrapbook

I pora na ostatni z serii layoutów do listopadowego kitu Limited Edition od My Creative Scrapbook, z kolekcją Christmas In The Country od Primy:
Here's the last of the layous I made using the November Limited Edition kit from My Creative Scrapbook featuring the Christmas In The Country collection by Prima:


Na tle "flanelowej koszuli" ;-)) odbiłam stempel z kitu i embossowałam go białym i złotym pudrem,  następnie ułożyłam kompozycję z kart do journalingu, tekturowych naklejek, die-cutów i kwiatów. Dodałam też brokatowe śnieżynki z wykrojnika i kilka cekinów:
I stamped the kit stamp upon the "flannel shirt" ;-)) background and heat embossed it with white and gold ep. Then I arranged a composiiton of journaling cards, cardboard stickers, die-cuts and flowers. I also added some glitter snowflakes and sequins:





To już wszystkie layouty, ale oczywiście resztek zostało na parę kartek ;-)
That's all as far as layouts are concerned, but of course I had enough leftovers for a couple of cards ;-)

1 komentarz:

Matilde pisze...

Super jest ten scrap!