wtorek, 12 listopada 2019

Hello

Niedawno pojawiła się nowa kolekcja Maja Design - świąteczno-zimowa Holiday In The Alps. Znajdziemy tu motywy świąteczne i narciarskie w charakterystycznym "Majowym" stylu vintage :-) Ale, że to dopiero (albo już!) listopad, postanowiłam zaczekać z typowymi projektami zimowymi, dlatego na mój dzisiejszy post przygotowałam z tą kolekcją layout w zupełnie innym klimacie ;-)
Recently Maja Design has released a new collection - a winter-Christmas set Holiday In The Alps. You can find Christmas and skiing images in it in the characteristic "Maja" vintage style :-) But since it's only (or perhaps already!) November, I decided to wait a bit with typically wintery projects and for my today's post I used this collection for a layout in a completely different climate ;-)


Na warstwach papierów w tle ułożyłam kilka zdjęć i ozdobiłam je kwiatami i metalowymi ozdobami. Tytułowe słowo wycięłam wykrojnikiem w piance i umieściłam na tekturkowym serduszku:
I placed a couple of photos upon layers of background papers and decorated them with flowers and metal embellishments. I die-cut the title word from craft foam and palced it on a chipboard heart:





Na koniec dodałam kilka chlapnięć białą akrylówką:
As a finishing touch I added some splashed of acrylic paint here and there:



Na blogu MD znajdziecie listę materiałów.
Miłego dnia!
Visit the MD blog for a list of supplies.
Have a nice day!

3 komentarze:

wiola_c pisze...

Przepiękny, męski, wcale nie dziecięcy, kwiaty super wpisują się w klimat tego LO, choć wydawać by się mogło że w męskich pacach kwiaty mało-kiedy pasują, w Twoich pasują idealnie. :)

Chimera pisze...

Ale świetny! Kolory bardzo mi się podobają, no i kompozycja tego scrapa, idealnie wszystko poukładałaś :)

Oliwiaen pisze...

Bardzo dziękuję za przemiłe słowa :) (mnie tam kwiaty zawsze pasują :D :D )