sobota, 9 listopada 2019

Kartki z resztek / Leftovers Cards - My Creative Scrapbook

Każdy kit Limited Edition od My Creative Scrapbook jest pomyślany na stworzenie 4 layoutów - a równocześnie tak bogaty, że zostaje zawsze mniej lub więcej skrawków, kawałków, dodatków i kwiatów. Nie inaczej było z kitem listopadowym :-)
Each Limited Edition kit from My Creative Scrapbook is designed to provide enough stuff for 4 layouts, but at the same time so rich there are always more or fewer bits and pieces, embellishments and flowers left over. And so it was with the November kit too :-)

Zrobiłam trzy kartki świąteczne:
I made three Christmas cards:

- z wieńcem
- with a wreath




- ze św. Mikołajem:
- with Santa Claus:




- z szopką:
- with a manger:




A na koniec - bonusowa kartka ślubna :-)
And for afters - a bonus wedding card :-)




I to już wszystkie prace kitowe w tym miesiącu. Ciekawa jestem, co przyjdzie w grudniu :-)
That was all for the November kit. I wonder what comes in the December one :-)

1 komentarz:

Chimera pisze...

Ale śliczne kartki stworzyłaś! Bardzo elegancko się prezentują :)