piątek, 8 stycznia 2021

Friends Forever - My Creative Scrapbook

Pora na ostatni już layout, jaki powstał ze styczniowego kitu Limited Edition od My Creative Scrapbook, z kolekcją With Love Primy i dodatkami Creative Embellishments:

It's time to present the last layout I made using the January Limited Edition kit from My Creative Scrapbook, featuring the With Love collection by Prima and some Creative Embellishments goodies:

Jak widać, z użyciem romantycznej, walentynkowej i kwiatowej kolekcji nieco przekornie stworzyłam chłopięcy layout bez jednego nawet kwiatka ;-) Najpierw na arkusz tła naniosłam wzór z maski, złotą pastą i czarnym gesso, a następnie ułożyłam kompozycję tagów, die-cutów i naklejek wokół zdjęć przedstawiających moich chłopaków i siostrzeńca, w przedszkolu i w podstawówce. Tytuł wycięłam w złotym i czarnym kartonie, dodałam również wycięte dziurkaczem bannerki.

As you can see, I created a boy flowereless page using a romantic, Valentine flowery collection, somewhat tongue-in-cheek ;-) First I applied the stencil pattern upon the background paper using gold paste and black gesso. Then I matted the preschool and primary school photos of my boys and nephew with tags, die-cuts and stickers. I die-cut the title in gold metallic and black cardstock and added some punched banners.




I to już wszystkie layouty w tej serii - ale zapraszam jeszcze jutro, na resztki :-)

That was all about layouts of the series - but do visit tomorrow for some leftovers :-)

1 komentarz:

Matilde pisze...

Wspaniały!