środa, 24 lutego 2021

Kocham Cię / I Love You

Na dzisiaj przygotowałam layout, który przedstawiłam na blogach Maja Design i Agaterii, ponieważ do jego wykonania użyłam produkty tych właśnie producentów.

Today I bring you a layout I shared on the Maja Design and Agateria blogs, as I used their products to create it.

Layout powstał na bazie kolekcji Holiday in the Alps. Zdjęcie rodzeństwa w objęciach (czyż nie uroczy obrazek? :-)) umieściłam na serduszkowej girlandzie z Agateriowej maski naniesionej brokatową pastą  i ozdobiłam wyciętymi tagami, misternymi serwetkami z tekturki i różami. Do tego dodałam tekturkowy klucz i tytułowy napis embossowane złotym pudrem. Całość kompozycji podkreślają metaliczne perełki i matowe złote cekiny.

I made the layout using the Holiday in the Alps collection. I placed the photo of silblings hugging (isn't that a cute picture? :-)) upon the heart garland pattern of the Agateria stencil applied with glitter paste. Then I decorated it with hand cut tags, filigree chipboard doilies and papaer roses. I also added a chipboard key and title sentiment embossed with gold ep. The whole design is finished off with metallic pearls and matte gold sequins.




Na blogu Maja Design znajdziecie szczegółową listę materiałów, a na blogu Agaterii podklinkowane do sklepu produkty.

Visit the Maja Design blog for a detailed list of supplies and find linked products on the Agateria  blog.

Miłego dnia!

Have a nice day!

Brak komentarzy: