środa, 10 lutego 2021

Walentynka z całusem / Sealed With A Kiss

Jako, że luty kojarzy się nam mocno z miłością ;-) to i u mnie znajdziecie kilka miłosnych inspiracji :-) Dzisiaj kartka walentynkowa, jaką przygotowałam z materiałów od Maja Design i Agaterii:

As Ferbuary is strongly associated with love ;-) you will find some love inspiration here as well :-) Today I bring you a Valentine's Day card I made using goodies by Maja Design and Agateria:

Kartka w formie bramy powstała na bazie kolekcji Little Street Cafe. Skrzydełka na froncie ozdobiłam warstwowymi panelami oraz brokatowym sercem i na tym tle umieściłam stemplowane i kolorowane markerami postaci Łucji i jej chłopaka z oferty Agaterii. Dodałam też mini różyczki i akrylowe kamyczki, a całość związana jest wstążką w krateczkę:

I used a gate fold card base and the Little Street Cafe papers to decorate it. The front flaps are covered with layered panels and a die-cut glitter heart, upon which I placed stamped and hand-coloured with markers images of Łucja and her boyfriend by Agateria. I also added mini roses and acrylic gems and tied the card with plaid ribbon:


When open, the card reveals the inside panel with stamped sentiment heart and heart patterned background - I used the masking stamping technique to achieve this effect. Side panels are also decorated with chipboard flouris corners:

Po otwarciu ukazuje się panel z nastemplowanym serduszkiem z napisem oraz serduszkowe tło embossowane na złoto - aby osiągnąć ten efekt użyłam techniki masking stamping. Boczne skrzydełka bramy dodatkowo zdobią zawijaskowe narożniki z tekturki:


A tak wygląda technika masking stamping:

Here's the masking stamping technique:




Listę materiałów znajdziecie na obu blogach. Miłego dnia!

Visit both blogs for supply lists. Have a nice day!

Brak komentarzy: