piątek, 10 grudnia 2021

Merry Christmas

Nie, to jeszcze nie świąteczne życzenia ;-) a jedynie prezentacja świątecznego layoutu, jaki zrobiłam na mój post dla Maja Design, wykorzystując kolekcję Happy Christmas:

No, I don't mean the holiday wishes ;-) just sharing a Christmas layout I made for my post for Maja Design, using the Happy Christmas collection:

Poza kameą z aniołkiem, śnieżynkami, "pierniczkami" i kryształkami wszystkie motywy i elementy pochodzą z papierów z tej właśnie kolekcji. Gnomy wieszające świąteczną girlandę podobały mi się tak bardzo, że wycięłam je z oryginalnego arkusza i dodałam jako tytuł ;-))

Apart from the angel cameo, snowflakes, "gingerbread cookies" and crystals all the images and elements come from this collection. I so much liked the gnomes hanging up the festive garland that I cut them out from the original sheet and added them here as my title ;-))





Szczegółową listę materiałów znajdziecie na blogu MD. Miłego dnia!

Visit the MD blog for a detailed list of supplies. Have a nice day!

3 komentarze:

Asia Hadzik pisze...

Super<3

beatakraftuje.blogspot.com pisze...

Piękny scrap! Dawno mi się nie zdarzyło, że pod wpływem scrapa, kartki od razu coś zamawiam, ale tym razem musiałam znaleźć papier z mikołajową piramidą:-) I to moje pierwsze zamówione papiery Maja Design.

Oliwiaen pisze...

Asia - dziękuję bardzo :)
Beata - cieszę się bardzo, że tak się zainspirowałaś :) Za papiery MD ręczę, są świetne, grube i jedyne w swoim rodzaju :)