środa, 16 lutego 2022

Miłość na całe życie / A Lifetime of Love

Walentynki już za nami, ale dobrze byłoby, gdyby jednak miłość pozostała ;-) Dlatego na mój dzisiejszy post dla Agaterii przygotowałam kartkę z receptą na wieczną miłość :-)

St. Valentine's Day is over, but it'd be best if the love continued ;-) And so, for my today's post for Agateria I created a card with a recipe for everlasting love :-)

Cytat odbiłam na wyciętym wykrojnikiem owalu, a następnie embossowałam złotym pudrem. Na papierze tła za pomocą maski naniosłam wzór ramki, w której umieściłam cytat i ozdobiłam całość mini różyczkami i tekturowymi gałązkami. Całość wieńczą złote akrylowe serduszka i kropelki:

I stamped a quotation on a die-cut oval and then embossed it with golden ep. I applied a frame pattern upon the background paper and placed the oval insie, docearting it with mini roses and chipboard twigs. I finished the card off with gold hearts and drops:




Na blogu Agaterii znajdziecie wyszczególnione produkty ze sklepu. Miłego dnia!

Visit the Agateria blog to check out the store products. Have a nice day!

4 komentarze:

barbaratoja pisze...

Świetna sentencja, taka maksyma wiedzie mnie już przez życie zaobrączkowanych 50 lat.
Kartka bardzo mi się podoba.

Oliwiaen pisze...

Wow, wspaniały wynik! Gratuluję i podziwiam :-))

Koraliki Beaty pisze...

Delikatna i piękna

Oliwiaen pisze...

Pięknie dziękuję :-)