czwartek, 24 lutego 2022

Pozytywnie dla Niej / Positive Messages For Her

Chociaż Dzień Kobiet nie jest może najhuczniej obchodzonym świętem, niemniej jednak stał się inspiracją dla mnie do stworzenia zestawu kartek z pozytywnym przesłaniem dla wyjątkowej kobiety :-) który przedstawiłam w moim poście dla Maja Design:

Although Women's Day may not be the exuberantly celebrated holiday, but nonetheless it inspired me to create a set of cards with positive messages for a special woman :-) that I shared in my today's post for Maja Design:

Kartki powstały z kolekcji Bohemian Harmony i we wszystkich umieściłam obrazki z kobietami jako centralne motywy. W pierwszej kartce obrazek ozdobiłam wyciętym ze złotego kartonu napisem, tagami z wykrojników oraz mini kwiatuszkiem:

I made the cards using the Bohemian Harmony and used images with women as focal motives. In the first card I decorated the image with die-cut sentiment, tags and a mini flower:



Na drugiej kartce tłem do obrazka są kwadraty tworzące patchwork:

In the second card I created a patchwork background using punched squares:



Ostatnią kartkę zdobi embossowana ramka, tagi i mini kwiatuszki w kolorach inspirowanych tymi z papieru tła:

The last card is decorated with an embossed frame, tags and mini flowers in colours inspired by the background paper:



Te dwie kartki powstały z dodatkiem produktów Agaterii, dlatego też pojawiły się w moim kolejnym poście DT :-)

These two last cards feature Agateria products, so I put them into my DT post too :-)

Odwiedźcie oba blogi firmowe, a dowiecie się, czego konkretnie użyłam :-)

Visit the two company blogs to learn what I used to make my cards :-)

Brak komentarzy: