środa, 2 lutego 2022

Serca dwa / Two Hearts

Jako, że luty już "w toku", czas na inspiracje walentynkowe :-) A że w Dniu Zakochanych kartki pełnią szczególną rolę, taką właśnie inspirację przygotowałam na mój post dla Agaterii:

As February is already "in progress", it's time to share some St. Valentine's Day inspiration :-) And as cards play a major role on that day I created this set for my DT post for Agateria:

Wspólnym elementem obu kartek jest przestrzenne geometryczne serduszko z tekturki, które wypełniłam cekinami i "zamknęłam" kalką zamiast zwyczajowej folii - kalka jest łatwiejsza do przyklejenia na tak wąskim brzegu, a dodatkowo daje fajny efekt przytłumienia blasku cekinów :-) Do tego dodałam stemplowane napisy w tym samym stylu ręcznego pisma:

The common element for the cards is the dimensional geometric chipboard heart that I filled with sequins and "closed" with vellum instead of the usual foil - vellum is much easier to attach to such a thin edge and additionally it gives a nice muting effect to sequins glimmer :-) I also added stamped sentiments in the same handwriting style:




Pomimo tych samych motywów wystarczyło zmienić kolorystykę i dodatki, by powstała romantyczna, kwiatowa wersja dla niej i męska, steampunkowa wersja dla niego :-)

Despite the same motives, changing the colours and embellishments resulted in a romantic, flwoery version for her and a masculine, steampunk version for him :-)


Na blogu Agaterii znajdziecie szczegóły materiałowe. Miłego dnia!

Visit the Agateria blog for product details. Have a nice day!

2 komentarze:

Asia Hadzik pisze...

Super<3

Oliwiaen pisze...

Bardzo dziękuję Asiu :-)