środa, 11 maja 2022

Komunijne kartki / First Communion Cards

Sezon komunijny w pełni, dlatego na moje posty DT dla Maja Design i Agaterii przygotowałam kartki na tę okazję, z wykorzystaniem produktów obu firm:

The First Communion season is in full bloom, therefore for my posts for Maja Design and Agateria I created cards for the occasion featuring products from both companies:

Kartki powstały z kolekcji Miles Apart od Maja Design. Na froncie umieściłam embossowane stemple z napisami Agaterii, dodałam postaci chłopca i dziewczynki sklejone z wyciętych wykrojnikami elementów, a kompozycję kwiatową uzupełniłam m.in. listkiem z Agateriowego wykrojnika:

I made the cards using the Miles Apart collection by Maja Design. I used embossed sentiment stamps by Agateria, added a boy and girl figures composed of die-cut elements and used an Agateria leaf die in the flower cluster on the cards' fronts:






Wewnątrz zaś kartek dodałam bardzo praktyczne, piękne w formie i treści Agateriowe stemple z gotowymi życzeniami - bardzo wielu klientów prosi o dodanie życzeń, na które sami nie mają pomysłu ;-)

Inside the cards I placed very useful, beautiful in form and content stamped wishes from Agateria - so many customers ask for added wishes they have no idea for ;-)


Zajrzyjcie na oba blogi po szczegóły materiałowe. Miłego dnia!

Visit both company blogs for product details. Have a nice day!

2 komentarze:

Ula H. pisze...

Bardzo ładne kartki ! Podobają mi się też bardzo ładnie wykonane napisy - tekst życzeń. Pozdrawiam :))

Oliwiaen pisze...

Dziękuję bardzo :) Zgadzam się, stemplowane życzenia są piękne! :)