niedziela, 5 czerwca 2022

Honey Cake - My Creative Scrapbook

Z prawdziwą radością przynoszę Wam dzisiaj - wreszcie na czas! - najnowszy, czerwcowy kit Limited Edition od My Creative Scrapbook :-) Oparty na kolekcji Miel od Prima Marketing (papiery, kwiaty, elementy papierowe, karty do journalingu, naklejki), z dodatkiem maski i zestawu stempli pozwala stworzyć wiele prac, u mnie bardzo słodkich ;-)) Oto pierwszy z serii layoutów:

It's with true joy that I bring you today - finally on time! - the newest, June Limited Edition kit from My Creative Scrapbook :-) Based on the Miel collection by Prima Marketing (papers, flowers, ephemera, journaling cards, stickers) plus a stencil and stamp set, the kit allows you to create many projects, and mine are very sweet ;-)) Here's the first layout of the series:

Najpierw na papier tła naniosłam wzór z maski, a następnie umieściłam w centrum zdjęcie i ozdobiłam je dodatkami papierowymi, naklejkami i kwiatami. Tytuł zaś ułożyłam z różnych złotych literek, jakie zostały mi z poprzednich kitów.

First I applied the stencil pattern upon the background paper and then placed my photo in the centre, decorating it with paper elements, flowers and stickers. The title is arranged with various gold letters that I had from previous kits.




Zapraszam jutro na kolejny layout :-) Miłego dnia!

Visit me tomorrow for the next layout :-) Have a nice day!

Brak komentarzy: