środa, 27 lipca 2022

Chłopięca ramka na zdjęcie / Boy Shadowbox Photo Frame

Na mój dzisiejszy post dla Agaterii przygotowałam przestrzenną ramkę typu shadowbox z dodatkiem kilku nowości, które ostatnio pojawiły się na firmowych półkach :-)

For my today's post for Agateria I created a dimensional shadowbox frame adding a couple of new produtcs that recently hit the company store shelves :-)

Ramki przestrzenne (shadowboxy) są bardzo fajnym sposobem na eksponowanie ulubionych zdjęć, które dzięki zwiększonej głębokości można ozdobić całkiem "głęboko" ;-)) 

Dimensional frames (shadowboxes) are a great way to exhibit your favourite photos that due to a maximised dimension can be also decorated quite "deep" ;-))



Tekturkowy shadowbox do samodzielnego złożenia z oferty Agaterii pomalowałam akrylówkami i okleiłam papierami do scrapbookingu. Jako, że to "męski" ;-)) box, dodałam nieco steampunkowych elementów w postaci łańcuszków, metalowych ozdób i tekturkowych trybików:

I painted and covered with scrapbooking papers a build-it-yourself Agateria chipboard shadowbox. As it's supposed to be a "masculine" ;-)) box, I added some steampunk elements such as metal chains and embellishments and chipboard gears:



We wnętrzu boxa umieściłam zdjęcie i otoczyłam je tekturkowymi balonikami embossowanymi pudrami w kolorach czerni i najnowszego różowego złota, stemplowanymi serwetkami w dwóch rozmiarach oraz kompozycją kwiatową:

Inside the box space I placed the photo and surrounded it with chipboard balloons embossed with black and the new rose gold embossing powders, stamped doilies in two sizes and a flower cluster:

Zajrzyjcie na bloga Agaterii po listę materiałów. Miłego dnia!

Visit the Agateria blog for a list of supplies. Have a nice day!

1 komentarz:

Ula H. pisze...

Bardzo fajna ramka przestrzenna na zdjęcie czy tez inne pamiątki !!!