poniedziałek, 4 lipca 2022

Złote Gody II / Gold Anniversary II

A dzisiaj - druga z kartek, jakie przygotowałam na 50. rocznicę ślubu moich Teściów.

Today I'm sharing the second of the cards I made for my Parents-in law 50th wedding anniversary.

Tym razem postawiłam na nieco bardziej "młodzieżowy styl" i złoto w połączeniu z kartonem kraft. Kawałek kremowego kartonu embossowałam, a następnie wycięłam z niego serce, dodając do serca złotego i ułożyłam jako tło dla cyferek i arkylowych obrączek. Całość uzupełniłam kompozycją kwiatową i inicjałami jubilatów:

This time I opted for a more "youthful" style and combined gold with kraft papers. I also embossed a piece of ecru cardstock, die cut a heart shape out of it and added a gold heart, thus making a background for the digits and acrylic wedding rings. I completed my design with a flower cluster and the celebrants' initials:




Kartka jest dość przestrzenna, dodałam więc pudełko ozdobione taśmą washi:

The card turned out pretty dimensional, so I put it in a kraft box decorated with washi tape:

Cieszę się, że obie kartki spodobały się moim Teściom :-) Mam nadzieję, że i Wam się podobają!

I was happy to learn my Parents-in law liked both cards :-) I hope you liked them too!

Brak komentarzy: