środa, 17 sierpnia 2022

Love You To The Moon

Dla wielu z nas prace męskie są trudne. Użyć różu, czy nie? A kwiaty? Czy nie będzie za słodko? Jako jedyna kobieta w domu nie mam opcji i muszę się mierzyć z tymi dylematami. Po latach scrapowania doszłam do wniosku, że jeśli mam ochotę użyć cukierkowych kolorów, kwiatów albo brokatu - to po prostu to robię! :-) A skoro moim chłopakom to nie przeszkadza, to nieważne, że innym się może nie podobać. I dzisiaj przynoszę Wam chłopięcy layout, na którym są i kwiaty, i błyszczące cekiny i nawet kropelka różu się znajdzie. A żeby nie było za słodko, to dodałam też metalowe elementy, zębatki i czarne akcenty:

For many of us scrappers masculine projects are difficult. Should I use pink or not? What about flowers? Wouldn't it be too sweet? As the only woman at home I have no choice but to tackle these dilemmas. After years of scrapbooking I reached the conclusion that if I want to use sweet colours, flowers or glitter - I just do it! :-) And if my boys don't mind I don't care somebody else might. And so today I bring you a boy page that oncludes both flowers and shiny sequins and even a touch of pink. In order not to make it too sweet, though, I added some metal embellies, gears and black accents:

 





Layout powstał jako moja inspiracja DT dla Agaterii, a na firmowym blogu znajdziecie listę produktów ze sklepu :-) Miłego dnia!

I made the layout to share as my Agateria DT inspiration, so visit the company blog for a list of products. Have a nice day!

Brak komentarzy: