środa, 24 sierpnia 2022

You Are My Sunshine

Najnowsza kolekcja Maja Design, Everyday Life, powstała by utrwalać wspomnienia zwykłych chwil. Jeśli odnajdziemy piękno i radość w codziennych momentach, całe życie stanie się bardziej wyjątkowe :-) I tak w moim dzisiejszym poście przedstawiłam layout o zwykłej przejażdżce rowerem:

Maja Design's latest collection, Everyday Life, was made to preserve and cherish simple things. If we find beauty and joy in everyday moments, the whole life becomes more special :-) And so in my today's post I shared a layout on an ordinary bike ride:

Do zdjęcia dobrałam idealnie pasujący papier na tło :-) Dodałam wycięte elementy z arkuszy dodatków, ręcznie wycięłam ozdobne tagi oraz dodałam...dwa kwiaty przestrzenne :-) Całość uzupełniłam matowymi cekinami:

I chose a perfect paper pattern for the background :-) I added images cut out from the elements sheet, hand-cut decorative tags and added... two dimensional flowers :-) I completed my design with matte sequins:




Tak oprawione wspomnienia pozostaną na zawsze miłą pamiątką, tym bardziej, że ten brzdąc na zdjęciu właśnie skończył 18 lat...

Memories thus preserved will be cherished forever and are even more precious when you realise that the kid in the photo has just turned 18...

Zajrzyjcie na bloga MD po szczegółową listę materiałów. Miłego dnia!

Visit the MD blog for a detailed supply list. Have a nice day!

1 komentarz:

Ludkasz pisze...

Pięknie oprawiona przejażdżka... Kiedy to minęło :)