środa, 31 sierpnia 2022

Morska kartka na każdą okazję / An All-Occasion Marine Card

Na ostatni wakacyjny post przygotowałam kartkę lekką jak morska bryza, przywodzącą na myśl ciepłe dni na plaży. Kartka powstała z produktów Agaterii i pokazałam ją w moim poście DT:

For the last post of the summer break I created a card light as sea breeze and bringing to mind warm days on the beach. I made the card using Agateria products and shared it in my DT post:

Do wykonania kartki użyłam papierów scrapowych, ale ozdobiłam dodatkowo panel tła wzorem maski z zawijasami, które tutaj imitują morskie fale :-) Potuszowałam wzór kilkoma kolorami dla efektu ombre, a następnie ułożyłam kompozycję złożoną z wyciętego motywu butelki, na którym nastemplowałam napis, tekturki-kotwicy i stemplowanego motyw muszelki, którą pokolorowałam tuszami. Całość uzupełniłam cekinami w kształcie muszelek, lnianym sznureczkiem, gazą i brokatowymi cekinami.

I used scrapbooking papers to make the card, but I added a flourish stencil pattern upon them to imitate sea waves :-) I inked the pattern with a couple of ink colours for the ombre effect and then I arranged a cluster of embellishments including a bottle image with a stamped sentiment, an anchor chipboard piece and a stamped seashell image coloured with inks. I completed the card with seashell sequins, linen string, cheesecloth and glitter sequins.



Kartka jest warstwowa, ale bez problemu zmieści się w kopercie:

The card is layered but still easily fits into an envelope:

Na blogu Agaterii znajdziecie listę produktów. Miłego dnia!

Visit the Agateria blog for a list of supplies. Have a nice day!

Brak komentarzy: