poniedziałek, 10 października 2022

Jesienna kartka ślubna / Autumn Wedding Card

Maja Design właśnie wypuściła dwie nowe kolekcje: jesienną, ciepłą i przytulną Autumn Poem oraz uroczą świąteczną Christmas Wonderland. Pocięłam obie w tym samym dniu, w którym do mnie dotarły ;-)) Dzisiaj przynoszę Wam pierwszą pracę - ślubną kartkę w jesiennej palecie, którą przygotowałam na mój post DT:

Maja Design has just release two new collections: autumnal warm and cozy Autumn Poem and cutely festive Christmas Wonderland. I cut them both the same day they came ;-)) And today I bring you the first project - a wedding card in an autumn colour palette that I created for my DT post:

Ułożyłam warstwowo trzy papiery tła, a by dodać jeszcze więcej wzorów, wycięłam jeszcze trzy mini tagi. Następnie dodałam tekturkową ramkę z obrączkami w centrum i otoczyłam ją bukietem kwiatów w kolorach papierów:

I layered three papers for the background and to add even more patterns I hand cut three mini tags. Then I added a chipboard frame with wedding rings in the centre and surrounded it with a flower cluster in the papers-inspired colours:




Zajrzyjcie na bloga MD po pełną listę materiałów. Miłego dnia!

Visit the MD blog for a full list of supplies. Have a nice day!

Brak komentarzy: