poniedziałek, 24 października 2022

Najlepsze jesienne życzenia / Best Autumn Wishes

Jak dotąd jesień jest dla nas dość łaskawa, chłodnych i deszczowych dni jak na razie nie było zbyt wiele i tylko zapadający coraz wcześniej zmrok przypomina, że to jednak nie wiosna... Na fali więc tej dobrej aury przynoszę Wam przekolorową kartkę jesienną z inicjałem :-)

Autumn has been quite generous to us so far, not too many cool and rainy days and actually only the sun setting earlier and earlier reminds us it's not spring... And so, inspired by this pleasant aura, I bring you today a very colourful autumn card with an initial :-)

Kartka powstała z połączenia najnowszej, przepięknej kolekcji Maja Design Autumn Poem ze świetnymi zestawami stempli z Agaterii, które pokolorowałam markerami Ecoline:

I made the card combining the latest beautiful Autumn Poem collection by Maja Design with fantastic stamp sets from Agateria that I coloured with Ecoline markers:

Na ułożonych warstwowo papierach (jak zwykle nie mogłam się zdecydować, których wzorów użyć!) umieściłam wyciętą wykrojnikiem literkę, dodałam napis stemplowany na etykietce i otoczyłam je pokolorowanymi i wyciętymi stemplowanymi motywami. Całości dopełniły opalizujące cekiny:

I layered some papers in the background (as always, I couldn't make up my mind as to which ones to choose!) and placed a die-cut letter, added a sentiment stamped on a tag and surround the whole with stamped, coloured and cut out images. I finished the card off with opalescent sequins:




Kartkę pokazałam również na blogach Maja Design i Agaterii - tam również znajdziecie szczegółowe listy materiałów. Miłego dnia!

I shared the card on the Maja Design and Agateria blogs - visit both for detailed supply lists. Have a nice day!

Brak komentarzy: