niedziela, 8 października 2023

Kartka z inicjałem / An Initial Card

Pierwszą kartką, jaką zrobiłam w ramach sobotniego kartkowania, jest uniwersalna kartka z inicjałem:

The first card I made during the Saturday cardmaking session was this universal initial card:

Kartka, jak na mnie, jest minimalistyczna - jedynie inicjał pierwszej litery imienia ozdobiony mini bukiecikiem i umieszczony na panelu z delikatnymi złoceniami:

 The card is quite minimalistic as for my taste - just the first letter of a name decorated with a mini bouquet and placed onto a panel with delicate gold pattern:

 



Zainspirowały mnie do niej grafiki ślubne na zaproszenia/wystrój sali weselnej, i pomyślałam, że taki pomysł jest idealny na personalizowaną kartkę, a brak napisu powoduje, że można ją wręczyć danej osobie z dowolnej okazji, a w dodatku może być ona całorocznym elementem dekoracyjnym :-)

I was inspired by wedding invitations featuring vintage letter images and I thought the idea was perfect for a personalised card - the lack of a sentiment allows you to give it to a specific person on any occassion, and it can also be an all-year home decor element :-)


Brak komentarzy: