środa, 18 października 2023

Magia muzyki / The Magic Of Music

I oto ostatnia z kartek, które powstały w ramach Światowego Dnia Cardmakingu - pokazałam ją w moim dzisiejszym poście dla Agaterii:

Here's the last of the c ards I made on World Cardmaking Day - I've shared it in my DT post for Agateria:


Kartka, która zamiast okolicznościowego napisu ma cytat jest bardzo uniwersalna, można ją wręczyć z każdej okazji. Do mojej kartki wybrałam cytat muzyczny, który odbiłam na owalnym panelu i embossowałam złotym pudrem:

A card with a quotation instead of a direct sentiment is quite universal and can be given on any occasion. I chose a quote about music for my card, stamped it on an oval panel and embossed with gold ep:



Następnie ozdobiłam panel kompozycją kwiatową z dodatkiem stemplowanych na kalce i embossowanych białym pudrem listków oraz nutek i kluczy wiolinowych z tekturki, które również embossowałam na biało:

Then I decorated the panel with a flower cluster to which I added leaves stamped on vellum and embossed with white ep and notes and treble clefs that I also embossed in white.



Kartka wyszła dość przestrzenna, więc będzie potrzebować pudełka - a jakie Wy kartki najczęściej robicie? Płaskie, do koperty  - czy na bogato, do pudełka?

The card turned out quite dimensional so it'd require a box - what cards do you mostly make? Fit for envelopes or bulky to boxes?

Zajrzyjcie jeszcze na bloga Agaterii, gdzie znajdziecie listę produktów firmowych. Miłego dnia!

Visit also the Agateria blog for a list of the company products I used. Have a nice day


Brak komentarzy: