środa, 25 października 2023

Młodej Parze / A Wedding Card

Ślubny sezon zbliża się do końca, dlatego na mój dzisiejszy post dla Agaterii przygotowałam jedną z ostatnich kartek ślubnych w tym roku. 

The wedding season is coming to an end , so in my today's DT post for Agateria I shared one of the last wedding cards of this year :


Najpierw ozdobiłam papier tła za pomocą maski - świątecznego wianka z najnowszej kolekcji zimowo-świątecznej :-) Jak widać, wzór sprawdzi się nie tylko w świątecznych projektach:

First I applied a stencil pattern upon the background paper - it's a Christmas wreath motif from the latest holiday-winter release :-) As you can see, it's perfect not only for Christmas projects:


Dwa okręgi wianka wyznaczyły dwie części kompozycji - w górnej umieściłam tekturkową kamieniczkę i stemplowany motyw balonu, embossowany złotym pudrem:

Two wreath circles created two parts of the design - in the upper one I put a chipboard house and stamped balloon embossed with gold ep:



- a w dolnej części dodałam tekturkowy napis, embossowany na biało:

- while in the lower part I put a chipboard sentiment embossed with white ep:



Dwie części spina zaś kompozycja kwiatowa uzupełniona listkami stemplowanymi i embossowanymi na kalce:

The parts are connected by a flower cluster completed with leaves stamped and embossed on vellum:

Zajrzyjcie jeszcze na bloga Agaterii, gdzie podałam całą listę materiałów ze sklepu firmowego :-) Miłego dnia!

Do visit the Agateria blog for a full list of the company store products I used :-) Have a nice day!

Brak komentarzy: