piątek, 3 listopada 2023

Ponownie "zdrowotna" :-) / A Get Well Soon Card Again :-)

Jakiś czas temu pokazywałam Mintayową kartkę z życzeniami powrotu do zdrowia - a ponieważ "sezon" trwa, to dzisiaj powtórka i tematu, i papierów :-)

Some time ago I shared a Mintay Papers get well soon card - and since the "season" is still on, I return both with the topic and the papers :-)

 

Tym razem inny format, ale kolorystyka ta sama i podobne "akcesoria" do leczenia: termometr i tabletki, miód i konfitury oraz koniecznie podusia :-))

This time I went ofr a different card size, but the colour palette is the same and curing "accessories" are similar: a thermometre and pills, honey and jam and a soft pillow of course :-))



I ponownie - kartka warstwowo przestrzenna, ale mieszcząca się w kopercie :-)

And again - the card is layered and dimensional, but goes into an envelope :-)



Dużo zdrowia Wam i sobie życzę!

I wish you and myself good health!

Brak komentarzy: