środa, 29 listopada 2023

Zamaskowane kartki świąteczne ;-) / Stencilled Christmas Cards

Jeśli zaglądacie tu od dłuższego czasu, to wiecie, że nie znoszę wczesnego rozpoczynania sezonów świątecznych. W tym roku w sklepach było po prostu szaleństwo, w niektórych sieciówkach produkty świąteczne pojawiły się już we wrześniu! Ja najchętniej pokazywałabym prace świąteczne najwcześniej dwa tygodnie przed, ale członkostwo DT jednak zobowiązuje, co rozumiem, zatem niechętnie - ale dzisiaj rozpoczynam sezon świąteczny za sprawą postu DT dla Agaterii:

If you happen to visit my blog for some time you might already know I hate starting holiday seasons early. This year was truly crazy, some chain stores started selling Christmas products in September!! I would be happy to begin posting two weeks before holidays, but being a DT member obliges me to break my habits, which I do understand, so today I begin - though not very willingly - the Christmas projects season due to my DT post for Agateria:

Na szczęście przyszło mi pracować z kilkoma produktami z najnowszej kolekcji: tekturkowymi shakerami i "diamentowym" pudrem do embossingu, co znacznie uprzyjemniło konieczność robienia kartek świątecznych już w listopadzie :-)) Jak zaś tytuł posta wskazuje, równie ważną rolę grają tu maski, którymi ozdobiłam tła. W pierwszej kartce śnieżynkowy wzór z maski naniosłam pastą modelującą, tworząc dodatkową teksturę. Na tak przygotowanym tle umieściłam shaker z motywem choinki embossowanej wspomnianym "diamentowym" pudrem. Dolną część shakera pokryłam brokatem w kleju - nie chciałam ryzykować, że topiący się puder zakryje grawerowany napis.

Luckily, I was working with a couple of products from the latest release, including chipboard shakers and "diamond" embossing powder, which sweetened up the need to make Christmas cards in November :-)) As the title of the post shows, stencils are equally important here, decorating the background. In the first card I applied the snowflakes stencil pattern with modeling paste which also added some texture. Upon that background I placed a shaker chipboard piece with the Christmas tree motif, embossed with the abovementioned powder. I covered the lower part of the shaker with glitter glue - I didn't want to risk that melting powder would cover the sentiment.




Shaker ozdobiłam poinsecją z foamiranu, dodając stemplowane na kalce i embossowane na biało listki:

I decorated the shaker with a foamiran poinsettia, adding some leaves stamped on vellum and embossed with white ep:

W drugiej kartce wzór z najnowszej maski naniosłam dwoma kolorami tuszu, tworząc przy tym efekt ombre. 

In the other card I applied the pattern of our newest stencil with two colours of inks, creating laso an ombre effect



Przyznam, że nieco ciężko było tuszować wąskie fragmenty przy środku wzoru, ale efekt końcowy bardzo mi się spodobał :-) Zresztą wszelkie niedociągnięcia zasłania kolejny shaker, tym razem z motywem samochodu z choinką, który embossowałam mieszanką białego i złotego pudru, co nawiązuje do wzoru bazowego kartonu:

I must admit it was a bit hard to ink those narrow fragments towards the centre of the stencil, but the final result is very satisfying :-) Anyway, any mishaps are covered with another shaker chipboard piece, this time in the shape of a car with a Christmas tree which  I embossed with a mix of the white and gold powders, referring to the look of the bacgkround cardstock:



Podobnie jak w pierwszej kartce, shaker ozdobiłam kompozycją kwiatową ze stemplowanymi listkami:

Just like in the first card I decorated the shaker piece with the flower cluster and stamped leaves:

Na blog Agaterii znajdziecie listę wszystkich produktów firmowych. 

A Wy kiedy zaczynacie świąteczny sezon kartkowy? :-)

Visit the Agateria blog for a full list of the company products. 

When do you start your Christmas cardmaking season? :-)

Brak komentarzy: